Naročilo servisa

Ime ali podjetje (*):

Lokacija (naslov):

E-naslov (*):

Telefon (*):

Opis težave (*):

Prioriteta:
normalno zelo nujno

S klikom na spodnji gumb Pošlji, dajem prostovoljno in izrecno privolitev, da lahko podjetje TRISTO d.o.o. zgoraj navedene osebne podatke uporablja za komunikacijo z mano po elektronski pošti ali telefonu ali pisno. Ta privolitev je dana za čas do preklica. Svojo odločitev o privolitvi lahko kadarkoli prekličete tako da vpišete ODJAVA v spletni obrazec za prijavo. Z vašimi osebnimi podatki bomo ravnali skrbno in v skladu s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR-General Data Protection Regulation)
S klikom na spodnji gumb Pošlji tudi izjavljam, da sem seznanjen(a) z vsebino privolitve ter s pravicami do vpogleda, prepisa, koprianja, dopolnitve, popravka in izbrisa osebnih podatkov ter s pravico do vložitve pritožbe.
Za vse informacije v zvezi z vašimi osebnimi podatki se lahko obrnete na naš e-naslov ali preko kontaktnega obrazca, ki je objavljen na naših spletnih straneh.

Naročite servis, če:

  • imate težave z računalnikom (se ne prižge, se ne zažene, se ugaša …),
  • imate težave z internetom (ne deluje, občasno prekinja …) in/ali e-pošto ter brskanjem po internetu,
  • tiskalnik ne tiska in na zaslonu izpisuje napake,
  • težave povzroča spletna banka,
  • vam poteče antivirusni program ali pa le tega nimate,
  • morate urediti varnostno kopijo podatkov (backup),
  • želite posodobiti svoj računalnik (hitrejši ssd disk, večji disk, več spomina …),
  • se vaš računalnik preveč greje in je potreben čiščenja (prah),
  • ste podjetje in želite preizkusiti našo kvaliteto in se dogovoriti za vzdrževanje,
  • itd.

Na osnovi vašega naročila vas bomo kontaktirali in se dogovorili, kako bomo odpravili vaše računalniške težave.

Vse posredovane podatke bomo varovali v skladu z zakonom in jih ne bomo posredovali tretjim osebam.